РЕЄСТРАЦІЯ
1. Як я можу дізнатися, чи зареєстрована моя установа вже? Як мені зареєструватись?
2. Коли я реєструюсь, чи можу я надати IP-адреси моєї установи для доступу в цей момент?
Для доступу до Research4Life можна використовувати логін на основі IP. Перегляньте відео, щоб дізнатися більше про те, як зареєструвати свої інституційні IP-адреси в IPRegistry і записати правильний код у реєстраційну форму.
ПОЧАТОК РОБОТИ З ПОРТАЛОМ
1. Я вперше використовую єдиний портал Research4Life, що потрібно знати для початку?
Research4Life – єдиний портал, який містить колекції всіх п’яти баз даних: Hinari, AGORA, OARE, ARDI, GOALI. Крім того, AGORA та ARDI мають окремі портали тільки для власних колекцій.
Передивіться, будь ласка, вступне відео англійською мовою.
2. Хто після реєстрації установи може отримати доступ до Hinari, AGORA, OARE, ARDI чи GOALI?
Як тільки команда Research4Life обробить заповнену реєстраційну форму вашої установи, з вашим керівником та бібліотекарем зв’яжуться та нададуть докладні інструкції про те, як отримати доступ до системи та використовувати її.
Усі співробітники (дослідники, наукові та науково-педагогічні працівники, адміністративний персонал та особи, які навчаються) зареєстрованої установи мають право на доступ до програм, якщо вони дотримуються правил ліцензійної угоди.
Відповідальними особами співробітнику буде надано обліковий запис, за яким він може входити до системи і використовувати колекції.
3. Які технічні вимоги для доступу до Research4Life?
Користувачам потрібен комп’ютер, підключений до Інтернету. Портали Research4Life працюють із останніми версіями більшості стандартних веб-браузерів. Користувачам також потрібна остання версія Adobe Acrobat Reader для доступу до журнальних статей у форматі PDF. Програма Reader доступна безкоштовно на сайті www.adobe.com.
ПРОБЛЕМИ З ДОСТУПОМ
1. Я не бачу GOALI/Hinari/OARE на головній сторінці?
Research4Life має єдиний портал, на якому зібрані колекції з усіх п’яти програм Hinari, AGORA, OARE, ARDI, GOALI:
https://portal.research4life.org
Крім того, AGORA та ARDI мають окремі портали тільки для власних колекцій:
AGORA: https://agora.research4life.org
ARDI : https://ardi.research4life.org
2. Коли я натискаю на посилання для входу до Research4Life, мене не просять ввести ім’я користувача або пароль. Натомість я потрапляю прямо на головну сторінку з варіантами моєї програми. Чому?
Команда Research4Life працює над покращенням доступу для користувачів та запобіганням можливості зловживання паролем.
Для цього вони співпрацюють з IPRegistry (https://app.theipregistry.org/) для запису IP-адрес від установ, що зареєстровані через ІР.
Ви потрапляєте на згадану сторінку тому, що в IPRegistry вже були зареєстровані IP-адреси вашої установи.
3. Я знаю, що моя установа зареєстрована в Research4Life, але я не знаю ідентифікатора та пароля, що мені робити?
Вам слід звернутися до своєї бібліотеки або керівника установи, якщо у вашій установі немає бібліотеки.
Контактна особа вашої бібліотеки та керівник установи мають лист від Research4Life ідентифікатором та паролем.
4. Брандмауер моєї установи блокує доступ. Які доменні імена мають бути дозволені для системи автентифікації?
За допомогою ІТ-групи вашої установи додайте дозвіл для наступних доменів:
портал.research4life.org
агора.research4life. організація
ardi.research4life.org
логін.research4life.org
sts.research4life.org
stsr4l.who.int
екстранет.who.int
www.research4life.org
5. Що мені робити, якщо у мене змінився контакт та/або керівник бібліотеки, а ідентифікатор та пароль втрачені?
Щоб оновити інформацію про вашу установу, нам необхідно відновити зв’язок з офіційними контактами у вашій установі. Та звернутися до фахівців ДНТБ України (форма зворотнього зв’язку).
6. Я користувач і залишаю свою установу. Які мої можливості використовувати Research4Life?
Залишивши установу, ви не маєте права використовувати Research4Life з кодами доступу цієї установи.
У новій установі, зв’яжіться з бібліотекарем або керівником, щоб дізнатися, чи є у вашій новій установі доступ до Research4Life.
7. Я є офіційною контактною особою і залишаю свою установу. Що мені потрібно зробити, щоб установа могла продовжувати використовувати Research4Life?
Будь ласка, повідомте фахівців ДНТБ України через (форма зворотнього зв’язку), що ви йдете, де вкажіть ім’я та адресу електронної пошти нової контактної особи.
ЗМІСТ
1. До якого контенту я можу отримати доступ у моїй країні та категорії мого закладу?
Контент, запропонований видавцями, може відрізнятися залежно від вашого розташування та типу установи.
Перевірте, який контент доступний вам на сторінці пропозиції країни.
2. Як я можу отримати доступ до певного журналу?
Якщо ви знаєте назву журналу, до якого ви хочете отримати доступ після входу до однієї з програм, перейдіть до «Пошук вмісту» (доступно через “меню”) і введіть назву журналу.
3. Чи можу я шукати за назвою статті, автором чи конкретними темами?
Докладний пошук статей за назвою, автором або темою можна здійснити за допомогою вікна пошуку по всіх ресурсах Research4Life на головній сторінці або за допомогою функції пошуку контенту.
4. Чи доступні старі випуски онлайн?
Багато журналів пропонують доступ до попередніх випусків. Однак доступні колекції журналів, включаючи політику щодо старих випусків, визначаються кожним видавцем і, відповідно, різняться.
5. Я ввійшов у Research4Life, але не можу відкривати PDF-файли або повнотекстові статті?
Якщо ви можете увійти до системи, але не можете отримати доступ до певного видавця, журналу або книги, надішліть електронний лист на адресу r4l@research4life.org із зазначенням:
- ваш ідентифікатор користувача (для ідентифікації вашої країни та типу вашої установи);
- журнал(и), книги та/або відповідні ресурси та видавець(і);
- тип використовуваного вами браузера.